Mag ik op rekening betalen?
Helaas kan u niet bij IBOCARE op rekening betalen.

Waar en wanneer kan ik mijn product(en) afhalen?
Natuurlijk kun je ook afhalen!
Online bestellen en offline afhalen. Dat kan bij IBOCARE. Zolang je online een reservering plaatst én het product voorradig is kun je het direct afhalen bij onze balie in Amersfoort.
Wanneer het product betaald is, kunt met u afhaal bewijs dat u via de eimail heeft ontvangen het produkt afhalen.

BETALEN BIJ AFHALEN: PIN OF CONTANT
Je kunt bij het afhalen alleen contant of overmaken.
Creditcards of andere betaalmethoden zijn helaas niet mogelijk.

Heb ik garantie op producten?
6 maanden garantie op alle produkten.Behalve op de Apple produkten. daar zit een garantie op van 12 maanden.
Wat betreft de garantiebepaling zijn de rechten en vorderingen van toepassing die de wet aan de consument toekent.
De door ons aangeboden garantie doet geen afbreuk aan deze wettelijke rechten.
De wettelijke garantie houdt in dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van
mag verwachten.

Wat zijn de verzendkosten?
Verzendkosten (dropshipment) Nederland*1: € 7,50
Bij een bestelling van € 100,00 betaal u geen verzendkosten.

Wanneer is mijn bestelling verzonden?
Verzending en bezorgmoment
Om het overzichtelijk te houden krijgt u track and trache via de email verstuurd. 
Mocht er iets niet duidelijk zijn kijk dan op PostNL of neem contact op met onze klantenservice.

WANNEER WORDT MIJN PAKKET BEZORGD?
Pakket verzonden? Je kunt nu met je postcode en huisnummer, tot drie dagen vooruit,
bekijken hoe laat je de chauffeur voor pakketbezorging kunt verwachten. 
 
FEESTDAGEN
Op onderstaande feestdagen is ons magazijn gesloten.
Wanneer je bestelt op deze data wordt het pakket de eerstvolgende dag verzonden.
 
 
BEN JE NIET THUIS?
Je kunt met je postcode en huisnummer, tot drie dagen vooruit, bekijken hoe laat je de pakketbezorger kunt verwachten. 
Wanneer PostNL een pakket niet kan afleveren bieden ze het standaard aan bij de buren. 
Als de pakketbezorging nog niet lukt, dan ontvang je een bericht van de bezorger. 
Op dit bericht staat een `niet-thuis-code`. 
Met deze code kun je op de website https://mijnpakket.postnl.nl/inbox een keuze maken voor een tweede pakketbezorging op een dag,
tijdvak en locatie dat beter uitkomt.

PAKKET AFHALEN
Indien jij en je buren bij de tweede aanbieding niet thuis zijn en je het pakket niet hebben kunnen ontvangen,
dan kun je met het bericht van de bezorger de zending ophalen op één van de PostNL Postkantoren. 
Hiervoor heb je drie weken de tijd. Daarna gaat de zending retour naar de afzender.
Vergeet bij het ophalen je legitimatie niet mee te nemen.

GEEN BEZORGING BIJ DE BUREN?
Wil je liever geen bezorging bij de buren, dan kun je de afzender vragen om `alleen huisadres` op het pakket te vermelden.
In dat geval biedt PostNL het pakket alleen bij jou aan. 
Pakketten onder rembours, of met verhoogde aansprakelijkheid worden uiteraard niet bij de buren bezorgd.
Deze pakketten worden wel een tweede keer bij je aangeboden. 
Ben je bij een tweede poging ook niet thuis, dan kun je met het bericht van de bezorger de zending
ophalen bij één van de PostNL Postkantoren.

LEGITIMATIEBEWIJS
Vergeet bij het ophalen van het pakketje je legitmatiebewijs niet mee te nemen. 

VÓÓR 18:00 UUR BESTELD, MORGEN IN HUIS
Ibocare biedt je één van de beste bezorgservices op internet. Bestel je op werkdagen voor17:00 uur en is betaald  of iDEAL of andere betaal methode
dan heb je de bestelling de volgende werkdag in huis. Morgen niet thuis? Kies dan gerust een andere dag.
 
GRATIS VERZENDING BIJ BESTELLING BOVEN DE 100 EURO
Bij bestellingen boven de 100 euro betaal je geen verzendkosten.
 
Je betaalt geen betaalkosten wanneer je betaalt via iDEAL, Creditcard, PayPal, bankoverschrijving.