Menu
Your Cart
Welkom op onze ibocare.nl website ...

Veel Gestelde Vragen

Hieronder vindt u antwoorden op de vragen die onze klanten het vaakst stellen. Indien uw vraag er niet tussen staat kunt u uiteraard ook contact met ons opnemen!

Indien u een bestelling plaatst bij IBOCARE.nl kunt u veilig betalen door middel van iDEAL. Indien u hier geen gebruik van kunt maken kunt u contact met ons opnemen.
U kunt in uw account gemakkelijk uw openstaande bestelling vinden en de betaling afronden. Indien u hier niet uitkomt kunt u ook de betaling handmatig overboeken.
Indien u de betaling via iDEAL uitvoert ontvangen wij dit doorgaans binnen enkele minuten. Indien u het handmatig overboekt willen wij u vragen om rekening te houden met een verwerkingsperiode van drie werkdagen.
U kunt in uw account gemakkelijk uw facturen opzoeken en downloaden.

Indien u een bestelling plaatst bij IBOCARE.nl wordt uw bestelling doorgaans verzonden via PostNL of GLS. Indien u hier geen gebruik van kunt maken kunt u contact met ons opnemen.

Bij IBOCARE betaal je geen verzendkosten voor een zending met een minimale aankoopwaarde van € 99.95 euro. Indien je aankoop lager uitvalt dan € 99.95 rekenen wij €7.95 aan verzendkosten.
Naast Nederland verzenden wij ook naar België, Duitsland, Frankrijk en Luxemburg. Indien uw bestelling naar een ander land verzonden moet worden kunt u contact met ons opnemen zodat wij met u mee kunnen kijken naar de opties.
Ja, om een bestelling te kunnen plaatsen via IBOCARE.nl dient u een account aan te maken.
U ontvangt nadat wij uw bestelling hebben verzonden per mail een trackingcode. Hiermee kunt u uw bestelling volgen.
Indien u de verkeerde adresgegevens heeft ingevuld, raden we u aan om zo snel mogelijk contact met ons op te nemen zodat wij uw adresgegevens idnien mogelijk kunnen wijzigen. LET OP: Wij kunnen het adres niet meer aanpassen indien uw bestelling als is verzonden.
Wat vervelend om te vernemen dat u de verkeerde producten heeft ontvangen, dit zullen wij uiteraard voor u oplossen. Hiervoor kunt u contact met ons opnemen.
U kunt uiteraard langskomen. Wel willen wij u vragen om eerst telefonisch contact met ons op te nemen.
Wat vervelend om te vernemen dat u niet tevreden bent, dit willen wij uiteraard samen met u oplossen. Hiervoor kunt u contact met ons opnemen.
Nadat wij uw retourszending hebben ontvangen, streven wij ernaar om je retouszending zo spoedig mogelijk te verwerken.
De kosten van het retourneren zijn voor uw eigen rekening. Indien uw aankoop beschadigd of verkeerd geleverd is vragen wij u contact met ons op te nemen.
Wij hanteren een wettelijke garantie termijn van 6 maanden voor alle artikelen (mits anders vermeld). Uiteraard heeft u de optie om de garantieperiode te verhogen tijdens het bestellen. LET OP: Onze garantie geldt niet op een defect dat is veroorzaakt door slijtage,verkeerd en intensief gebruik of valschade. (val, stoot en waterschade, softwareproblemen (virus,systeemfouten etc.).



We gebruiken cookies en andere vergelijkbare technologieën om uw browse-ervaring en de functionaliteit van onze site te verbeteren. Privacybeleid .