Returneren

U mag het product uit de verpakking halen en bekijken.
ls het product U niet bevalt, dan mag U het product (indien mogelijk in de originele verpakking) zonder opgaaf van reden retourneren.

Het product mag uiteraard niet gebruikt zijn!

U dient het pakket franco naar ons retourneren, de verzendkosten worden niet vergoed.
Retour sturen geschiedt op eigen risico, zorg dat U het product goed inpakt.
Mocht blijken dat het product beschadigd of gebruikt is, dan kunnen wij het product niet retour nemen en/of crediteren.

De bedenktijd als particuliere klant is 14 dagen.
Bij Ibocare heb je altijd (m.u.v. B2B aankopen) 14 dagen ‘Niet goed, geld terug’ garantie.
Meld je retouraanvraag binnen 14 dagen na ontvangst van het product aan bij onze klantenservice.
Hierna krijg je nog eens 14 dagen de tijd om je product terug te sturen.
Voor het retour sturen van een product gebruik je het onderstaande retourformulier.

De bedenktijd als "zakelijke klant" is 7 dagen
.
Binnen deze tijd bepaalt u of het product u bevalt of niet.
Waar moet ik op letten bij ruilen?

Download retourformulier 
  

RETOURADRES:
IBOCARE Retouren
Radonweg10
3812RL AMERSFOORT
NL

Wanneer betalen jullie terug?

We doen er alles aan je aankoopbedrag binnen 3 werkdagen, na ontvangst van jouw product op onze retourenafdeling
of na het moment dat je hebt aangetoond de producten te hebben opgestuurd, terug te storten.
Soms lukt dit misschien niet, maar je kunt er op vertrouwen dat je in ieder geval 14 dagen na ontvangst van jouw product het aankoopbedrag terug hebt.

Krijg ik het volledige bedrag terug?

Je krijgt het aankoopbedrag volledig terug. Kosten gemaakt voor het retour zenden kunnen we helaas niet terugbetalen.
Indien je meer doet met het ontvangen product dan het beoordelen daarvan en er daardoor schade aan het product ontstaat,
ben je aansprakelijk voor de waardevermindering van het product.
Op welke wijze krijg ik het bedrag terug?
Als je geld terugkrijgt, storten we het bedrag op dezelfde manier terug zoals je je bestelling afgerekend hebt.
Mocht dit toch niet lukken, dan nemen we uiteraard contact met je op.